MEDIAWISE SOCIETY
Articole și știri
martie 12, 2017
Publicat de Mediawise Society în martie 12, 2017
În acest articol discutăm despre „Ce este știrea - cum recunoști o știre corectă”.
februarie 24, 2017
Publicat de Mediawise Society în februarie 24, 2017
IAME este o asociație de organizații și profesioniști, care pun bazele unei platforme colaborative internaționale de educație media.
februarie 6, 2017
Publicat de Mediawise Society în februarie 6, 2017
Dezinformarea pe social media - Nicoleta Fotiade va răspunde la întrebarea „Cum ne dumirim în universul știrilor false?”
ianuarie 25, 2017
Publicat de Mediawise Society în ianuarie 25, 2017
Consiliul Național al Audiovizualului lasă derapaje grave să se desfășoare în voie la televizor. Cerem alături de ActiveWatch verificarea activității CNA.
ianuarie 14, 2017
Publicat de Mediawise Society în ianuarie 14, 2017
Am avut câteva ocazii instituționale în care am explicat de ce ar fi bine să evităm modelul protecționist de educație media.
ianuarie 7, 2017
Publicat de Mediawise Society în ianuarie 7, 2017
Ultimul eveniment pe agenda de anul trecut a fost testarea atelierului „Cum să urmărești o dezbatere electorală la televizor”. Am îmbunătățit organizarea...
ianuarie 7, 2017
Publicat de Mediawise Society în ianuarie 7, 2017
Nu există niciun rezumat deoarece acesta este un articol protejat.
decembrie 23, 2016
Publicat de Mediawise Society în decembrie 23, 2016
Materialul nostru ajută la stabilirea „regulilor casei” într-un mod responsabil și în siguranță atunci când copilul accesează rețelele de socializare online.
decembrie 23, 2016
Publicat de Mediawise Society în decembrie 23, 2016
Este o idee bună să stabilești împreună cu copilul tău câteva reguli pentru utilizarea rețelelor de socializare online în siguranță, inteligent și responsabil.
decembrie 15, 2016
Publicat de Mediawise Society în decembrie 15, 2016
Politica post-truth se referă la declarațiile politicienilor, fără acoperire în realitate, dar care stârnesc emoții și sunt în acord cu convingerile publicului fidel.
decembrie 14, 2016
Publicat de Mediawise Society în decembrie 14, 2016
Câți elevi și-au dorit să mănânce anumite alimente doar pentru că le-a plăcut reclama? Un segment special al pieței de publicitate este dedicat copiilor.
decembrie 10, 2016
Publicat de Mediawise Society în decembrie 10, 2016
În această lecție, elevii învață cum le poate afecta publicitatea alimentară comportamentul și ceea ce aleg să mănânce. Elevii vor discuta despre ce tehnici sunt folosite în mesajele publicitare pentru a-i face interesați de anumite produse.
noiembrie 25, 2016
Publicat de Mediawise Society în noiembrie 25, 2016
Cu butonul „dislike” selecția știrilor ar fi mai sănătoasă. Cu cât accesezi conținut care este în acord cu părerile tale, cu atât Facebook „te va hrăni” cu postări similare.
noiembrie 21, 2016
Publicat de Mediawise Society în noiembrie 21, 2016
Sesiune de lucru și schimb de experiență de 3 ore cu profesorii și formatorii interesați în atelierul „Cum să urmărești o dezbatere electorală televizată”.
noiembrie 18, 2016
Publicat de Mediawise Society în noiembrie 18, 2016
Nu există niciun rezumat deoarece acesta este un articol protejat.
noiembrie 16, 2016
Publicat de Mediawise Society în noiembrie 16, 2016
Formularul de feedback pentru profesori referitor la „Cum să urmărești o dezbatere electorală” poate fi completat după terminarea atelierului și este important pentru a ne ajuta să îmbunătățim materialul.
noiembrie 16, 2016
Publicat de Mediawise Society în noiembrie 16, 2016
Scopul chestionarului este de a evalua atitudinea, ideile şi sentimentele elevilor faţă de experienţa de învăţare din timpul atelierului „Cum să urmărești o dezbatere electorală televizată”.
noiembrie 16, 2016
Publicat de Mediawise Society în noiembrie 16, 2016
Acest infografic este un material suport pentru ATELIERUL „Cum te uiți la o dezbatere electorală televizată (elevi liceu, profesori).”
Abonează-te la newsletter
Înscrie-te la newsletter-ul Mediawise pentru a rămâne la curent cu ultimele noastre proiecte, evenimentele și ateliere.