Mediawise Society are nevoie de susținerea ta financiară ca să continue ceea ce a început acum aproape doi ani cu o mână de voluntari – să crească comunitatea de practicieni în educație media din România. Redirecționează 2% din impozitul tău pe venitul global către Mediawise Society până pe 25 mai 2016!
Descarcă și completează formularul 230 pentru angajați – persoane fizice. Dacă ești norocos și te descurci pe cont propriu, atunci descarcă și completează formularul 200 pentru persoane cu profesii liberale (PFA) sau cu venituri din mai multe surse.
Formularele sunt deja completate cu datele Asociației. Nu e nevoie să calculezi suma de 2% din impozit, lasă căsuța necompletată.
Poți depune formularul astfel:
- în format hârtie în 2 exemplare la sediul administrației financiare de pe raza domiciliului tău;
- la oficiul poştal, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire;
- online, prin serviciul Spațiul Privat Virtual pe pfinternet.anaf.ro, dacă ești deja înregistrat. Pentru înregistrare intră aici și mergi apoi la orice ANAF pentru validarea contului;
- online, semnat electronic cu certificatul digital calificat prin portalul decl.anaf.mfinante.gov.ro.
Acțiunile de educație pentru competențe media – deși foarte utile în multe contexte de educație și de viață – nu apar în obiectivele de finanțare din România. Asta și pentru că România nu are politici pentru educație media. Vezi aici acțiunile noastre de advocacy în acest sens.
De altfel, obiectivele de finanțare prestabilite nu coincid decât foarte puțin cu acțiunile grassroots pe care Mediawise Society le face:
- ateliere cu copii, părinți, bibliotecari și învățători/profesori;
- creare de resurse educaționale pentru grupuri țintă distincte;
- inițierea comunității de practică în educație mediatică #cpmediawise prin programul de afiliere la #mediawise;
- advocacy pentru educație media în școli.
Din păcate, bugetele fixe impuse de finanțarea pe bază de proiect specific nu ajută organizația să crească în armonie cu viziunea și obiectivele sale pe termen mediu și lung.
Așadar, mizăm pe susținerea beneficiarilor noștri direcți și a membrilor susținători ai asociației, pe sponsorizare, dar și pe donațiile directe sau redirecționarea a 2% din impozitul de venitul global.
Răsfoiește raportul de activitate pe 2015 ca să te familiarizezi cu ceea ce facem.
Îți mulțumim mult pentru susținere