Construcția imaginii: sugestie de lucru (clasele 1-4)

Scopul exercițiului este să-i ajute pe copii să înțeleagă că o imagine este o reprezentare, o reconstrucție a realității.

  1. Ajută-ți elevii să găsească diverse tipuri de imagini (fotografii, desene, caricaturi etc.) în reviste și publicații pentru copii.
  2. Apoi, cere-le să discute despre imagini (ce văd?) și să spună ce înțeleg din imagine (ce le spune imaginea?).
  3. La final, ajută-i să observe și să înțeleagă interpretările diferite pe care le propun sau cum aceeași imagine poate genera interpretări diferite.

Nivel: clasele 1-4

Descarcă în format PDF

Exercițiu adaptat după materialele CLEMI.org.
Dacă ți-a folosit, DĂ MAI DEPARTE și urmărește-ne în continuare!
Ajută-ne să îmbunătățim calitatea exercițiilor! Trimite-ne impresiile tale în comentarii!

Susține acțiunile noastre de educație media! Informează-te AICI!

Cum evaluezi acest articol?

Materialele autorilor invitați reflectă opiniile proprii și nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Mediawise Society.

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.