Cum își construiesc jurnaliștii mesajele (gimnaziu și liceu)

Modul în care presa relatează despre un eveniment este rareori același. Cuvintele și imaginile alese pentru descrierea evenimentului sau locul în pagină pot avea consecințe asupra interpretării pe care cititorul, ascultătorul sau telespectatorul o dau evenimentului.

În funcție de disciplina pe care o predai, alege să discuți despre un eveniment la care elevii tăi au participat, un eveniment național/internațional, o descoperire stiințifică, un eveniment sportiv sau o catastrofă naturală.

Ideea este să lucrați pe un subiect de actualitate care se regăsește în minim trei sau patru surse din media.

nivel: gimnaziu și liceu

Descarcă exercițiul INTEGRAL în format PDF

Exercițiu adaptat după materialele CLEMI.org.
Dacă ți-a folosit, DĂ MAI DEPARTE și urmărește-ne în continuare!
Ajută-ne să îmbunătățim calitatea exercițiilor! Trimite-ne impresiile tale în comentarii!

Susține acțiunile noastre de educație media! Informează-te AICI!

Cum își construiesc jurnaliștii mesajele (gimnaziu și liceu)
Cum evaluezi acest articol?

Materialele autorilor invitați reflectă opiniile proprii și nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Mediawise Society.

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.